Sunday, November 01, 2009

sama

no tak, obawiam się, że wszelkie zaklinanie regularnego pisania nie działa, więc nie zaklinam. ale dziś akurat siadłam do komputera, co ostatnio w ogóle jakoś rzadko i z trudem mi przychodzi (czyżby chodziło o to, że najczęściej jest na poddaszu i trzeba dojść do niego dwa piętra w górę?... nie mogę przyjąć, że aż tak się rozleniwiłam i sparciałam, więc nie, nie dlatego.), i różne sprawy załatwiam w hurcie i z rozpędu. Przem zabral Ninkę i Jaśka na parę dni do wrocławia, a ja zajmuję się zwyklymi rzeczami, tylko w trochę większej porcji. wszystko robi się szybciej i sprawniej. starałam się działac bez gorączkowego pośpiechu i relaksowo, a jednak dużo się udało - wypakować ostatnie kartony, sprzątnąć ogród, zrobić zakupy, pójść do fryzjera, pospać, obejrzeć dwa filmy w kinie (to szczególna przyjemność!), umyć samochód, spotkać się z koleżanką. i byłoby bardzo fajnie, gdyby nie to, że jakoś tak pusto, cicho, zaczynam mieć zwiększoną ochotę na porozmawianie z kimś, poczytanie na głos o florce ryjówce albo o julku i julce... już jutro :)
a tymczasem zdjęć malutko, malo wychodziliśmy ostatnio na dwór - a jesli już, to było całkiem ciemno - we wnętrzach niestety zdjęcia wychodzą średnio. ale parę chciałabym pokazać, na przykład przegląd min Nin:































































































pokazywała ochoczo, jak się złości, dziwi, uśmiecha uroczo, martwi, boi i tak dalej :)
a Jacho tymczasem czyha na nas ze swoim ukochanym Złomkiem, trochę już z niego wyrósł, ale to nadal ulubiona zabawka



















i towarzyszy mu nawet kiedy bawi się w coś innego



















dobrej nocy, dobrego tygodnia...

3 comments:

Anonymous said...

zazdroszczę tych kilku dni sam na sam :-) ps. więcej w kolejnym mailu

ET said...

No, nareszcie.
Z ochote przyjme ten duecik czesciej bylebys miala czas na oddech i popianie ( takz e o dueciku).
Dzieki za super fotki dzieci. Moje tem razem kompletna marnizna.

ET said...

..uff chodziło o POPISANIE.
Literowki, literowki